فولاد St52-ورق st52-لوله st52-میلگرد st52-تسمه st52-فولاد مخزن سازی st52-فولاد مخزن سازی

چهارشنبه 24 آذر 1400
13:19
استیل دی

فولاد st52

فولاد St52-ورق st52-لوله st52-میلگرد st52-تسمه st52-فولاد مخزن سازی st52-فولاد سدسازی-فولاد ساختمانی

فولاد st52-ورق St52 تولیدی با شیوه ی نورد گرم نسبت به نورد سرد از کیفیت بهتری برخوردار بوده. و بخاطر این امر ورق سیاه نسبت به گالوانیزه و روغنی کمتر است.

لازم به توجه است که در زمان خرید این نوع ورق توجد نمایید که شاخص انتخاب کیفیت. ورق سیاه واژه کلیدی ST میباشد به روشی که ورقهای سیاه نورد گرم فی مابین St33 الی ST52 قرار دارد.

رده بندی St52

این رده بندی بر پایه نسبت کربن موجود در ورقها میباشد. به گونه ایی که ورقهای St33 پایینترین مقدار کربن را داشته .و از انعطافپذیری بالاتری برخوردار میباشد.

لازم به تذکر است که ورقهای سیاه ساده ST37 قسمت اعظم کاربردهای ساختمانی است. البته ورقهای صنعتی بیشتر در صنایع ساخت سد سازی و مخزن سازی و پتروشیمی بکار می روند.

کاربرد ورق St52

کاربرد ورق ST52 سیاه / از این نوع فولاد بیشترین استفاده در صنایع مختلفت میشود. در میان تمام فرمهای ورقهای سیاه نوع ST37 به جهت انعطاف پذیری بهتر .بیشترین کاربرد را در اسکلت سازی .و کارگاه سازی دارا است . از دیگر کاربردهای این نوع فلز میتوان. به استفاده از آن در صنایع سدسازی و مخزن سازی و پتروشیمی نیز اشاره نمود.

اشکال موجود این نوع ورق در بازار

ورق سیاه به دو صورت شیت و رول در ضخامتهای کمتر از 15mm. وارد بازار مصرف میگردد .و در ضخامتهای بیشتر تنها به شکل شیت به مصرف میرسد. این تولیدها شالوده تهیه ورقهای برشی است.

نوع پوشش

همانطور که بیان شد ورقهای فولادی به دو فرم نورد گرم و نورد سرد تولید میشوند. که تولیدات نورد سرد را ورق روغنی گویند. ورق گالوانیزه از پوشش دهی ورقهای روغنی. به وسیله ی فلز روی – برای مقاومت به خوردگی و زنگ زدگی ایجاد میشود.

اگرچه روش گالوانیزه کردن نسبت به بقیه ی روشهای دوری از خوردگی. هزینه پایینتری دارد، با این وجود قیمت ورق گالوانیزه نسبت به بقیه ی ورقهای فولادی متفاوت تر است. البته هزینه تغمیر و محافظت این نوع ورق. به جهت نوع کیفیت آن، کمتر است. هر مقدار پوشش روی این ورقها بیشتر باشد .کیفیت این نوع ورقها .بهتر میگردد. و به این ترتیت در هنگام.خرید به اندازه ی. کوتینگ ورقهای گالوانیزه دقت نمایید.

ساخت ورق گالوانیزه در صنعت به روش غوطه وری است . بدین صورت که قطعه ورق در حمام مذاب از روی با دمای حدود 460 سانتی گراد قرار می گیرد. و شناور میشود. بعد از خروج قطعه ورق از حوجچه مواد مذاب روی، روی نشسته بر روی قطعه ورق نخست با اکسیژن. و سپس به کربن واکنش داده و لایه ایی تشکیل میدهد.که در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم میباشد.

کاربرد

کاربرد ورق St52 گالوانیزه: ورقهای گالوانیزه بعلت پایداری بالا در برابر رطوبت. و خوردگی در مکانهایی با میزان رطوبت بالا بهترین انتخاب جهت بکارگیری است.

از بخش های مهم کاربرد این نوع فولاد میتوان به در بکار گیری آن. در صنایع کشاورزی- ساخت ورقهای کرکره ایی و شیروانی. صفحات بلیبردهای تبلیغاتی. کابینت آشپزخانه اشاره نمود.

از ورق های St52 گالوانیزه به فرمها 2000*1000 .و 2500#1250 میلیمتر. و پهنای 100*125 سانتیمتر و ضخامت 0.018 الی 6mm در بازار موجود میباشد .

مزیت های استفاده از منگنزST52

منگنز باعث میشود خنک شدن بحرانی کاهش بیابد.

همین امر موجب میگردد که باعث بهبود مقدار استحکام و سختیپذیری میشود. با افزودن این ماده به هر فولادی خصوصیت آهنگری و جوشکاری مناسبی در فولاد بوجود میآورد.

استیل دی (Steel day)

با سالها تجربه در زمیه عرضه و توزیع انواع استیل بگیر و استیل نگیر. و همچنین انواع فولادهای نسوز و فولادهای دریایی و ساختمانی توانسته است رضایت مشتریان خویش را فراهم نماید. زیرا کارشناسان مجرب استیل دی آماده اند تا در زمینه مشاوره و ارائه دادن بهترین پیشنهادات خرید محصول به مشتریان عزیز خدمات رسانی نمایند.
صنعتگر محترم و گرامی از اینکه استیل دی را جهت خرید فولاد آلیاژی مورد نیاز خویش انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.
تمام محصولات استیل دی بر حسب نوع کالا دارای گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر داخلی و خارجی می باشند.

ارتباط با ما:
09922704358
02166396590
واتس آپ: 09922704358
اینستاگرام: steel_day.ir
ایمیل: steelday.foolad@gmail.com


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر

جهت تماس در واتس آپ روی همین جمله لطفا کلیک نمایید




فروش انواع استیل-فولاد نسوز -فولاد دریایی-فولاد ساختمانی-فولاد آلیاژی (استیل دی)
Steel-day.ir
ارتباط با ما: 09922704358




فروش انواع استیل-فولاد نسوز -فولاد دریایی-فولاد ساختمانی-فولاد آلیاژی (استیل دی) ((ارتباط سریع با واحد فروش 02166396590- 09922704358))
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به استیل دی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]