ورق هاردوکس-فولاد هاردوکس-قیمت ورق هاردوکس-فروش هاردوکس-فولاد ضد سایش

چهارشنبه 30 فروردين 1402
10:43
استیل دی

فروش ورق هاردوکس (Hardox ) ((بهترین قیمت))

ورق هاردوکس - فولاد هاردوکس

ورق هاردوکس-هاردوکس450–فولاد ضد سایش- ورق های ضدسایش در زمینه هایی چون معدن,معند سنگ, نوار نقاله, حمل مواد. و ساخت و ساز بکار گرفته میشود. فولاد ضد سایش400-هاردوکس500-ورق ضد سایش450-ولدوکس-دورستات-کرسبارو-دیلیدور- hardox-فولاد آتشخوار-ورق آتشخوار

هاردوکس چیست :: ورق ضد سایش هاردوکس به طور معمول در حالت نورد تولید میشود. این نوع درجه از محصولات ورق فولادی بگونه ایی خاص برای افزایش کارکرد در شرایط سخت طراحی و تولید میشود.

فولاد ضد سایش-پیدایش آلیاژهای گوناگون مقاوم در برابر سایش، بدلیل تنوعی است که در پدیده های سایش وجود دارد. از نظر چقرمگی و مقاومت در برابر سایش.، میتوان آلیاژهای فوق الذکر را به گروه های. ، فولادهای کم آلیاژ پرلیتی و مارتنزیتی، فولادهای هادفیلد و چدنهای پر کم تقسیم بندی نمود. نکته مهم این است که هر آلیاژ مقاوم به سایشی نمیتواند کاربرد مناسبی. در برابر انواع سایش، تنها با شناخت دقیق نوع سایش و آگاهی داشتن. به خواص آلیاژ مورد نیاز امکان پذیر میباشد. برای نمونه فولادهای هادفیلد و فولادهای کم آلیاژ پرلیتی. و مارتنزیتی، هر دو در مقابل سایش از نوع کندگی مقاوم میباشند. ولی اگر شدت ضربه های وارده به سطح در حال سایش زیاد باشد. از فولادهای هادفیلد و اگر کم باشد از فولادهای کم آلیاژ پرلیتی و مارتنزیتی استفاده میگردد.

فرآیند سایش (پدیده سایش)

یکی از اساسی ترین مشکلاتی که در صنعت با آن. مواجه بوده و رفع آن، داشتن اطلاعات کاربردی دقیقی را طلب میکند، پدیده ی سایش میباشد. لغزش یک ماده یا یک سطح روی سطح دیگر که در واقع. یک کار مکانیکی محسوب میشود، باعث کنده شدن ذرات موجود در سطح می شود و سایش سطحی را بوجود می آورد.

حال اگر قطعه مورد نظر برای مدت کوتاهی مثلا .دو هفته مورد استفاده قرار نگیرد، در اثر واکنش شیمیایی اکسیداسیون، سطح آن زنگ می زند. و این زنگ زدگی بصورت یک فیلم نازک روی سطح را میپوشاند. که پس از استفاده مجدد از قطعه، سایشی که در اثر کار مکانیکی بوجود می آید، شدیدتر خواهد بود. اغلب فرآیندهای سایشی در اثر برش یا تراش بوجود می آیند. مثلا در اثر عملیات ماشینکاری، یک وسیله ساینده در سطح فلز فرو می رود و باعث جدا شدن ذرات سطح میگردد. براده هایی که از محل سایش بدست می آیند حافی ذرات بسیار ریزی هستند. که از قلم تراش در حین عملیات ماشینکاری جدا میشوند. جهت انجام پدیده ی سایش، لازم است سختی فلز ساینده. از فلز تحت سایش بیشتر باشد، در غیر اینصورت پدیده سایش شبیه خوردگی. و اکسیداسیون بوده و سایش ناچیزی بوجود خواهد آمد.

عوامل مؤثر بر سایش به دو دسته متالوژیکی. و کاربردی تقسیم میشوند که سختی، چقرمگی، ساختار میکروسکوپی. و ترکیب شیمیایی را از عوامل متالوژیکی، و نوع ساینده و مشخصات آن، سرعت، روش و نوع بارگذاری.را از عوامل کاربردی میتوان نام برد.

کاربرد این نوع ورق های ضدسایش در صنایع مختلف

ورق های ضدسایش در زمینه هایی چون معدن,معند سنگ, نوار نقاله, حمل مواد. و ساخت و ساز بکار می رود. طراحان کارخانه, ورقهای ضدسایش را در مواقعی که قطعات بحرانی. نیاز به افزایش طول کارکرد داشته باشند. مورد استفاده قرار میگیرند.

ورق های هاردوکس که نوع مقاومی از ورقهای ضدسایش هستند. با مقاومت بالایی که در برابر سایش و خوردگی از خود نشان میدهند. این مشکل سایش را برطرف کرده اند.

استیل دی (Steel day)

با سالها تجربه در زمیه عرضه و توزیع انواع استیل بگیر و استیل نگیر. و همچنین انواع فولادهای نسوز و فولادهای دریایی و ساختمانی توانسته است رضایت مشتریان خویش را فراهم نماید. زیرا کارشناسان مجرب استیل دی آماده اند تا در زمینه مشاوره و ارائه دادن بهترین پیشنهادات خرید محصول به مشتریان عزیز خدمات رسانی نمایند.
صنعتگر محترم و گرامی از اینکه استیل دی را جهت خرید فولاد آلیاژی مورد نیاز خویش انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.
تمام محصولات استیل دی بر حسب نوع کالا دارای گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر داخلی و خارجی می باشند.

ارتباط با ما:

09922704358

02166396590

واتس آپ: 09922704358

ارتباط با ما در شبکه های اجتماعی (با کلیک بر روی لینک های زیر به ما بپیوندید)

https://t.me/steel_day تلگرام

https://www.instagram.com/steel_day.ir اینستاگرام

https://twitter.com/MDlakan توییتر

pinterest پینترست

ایمیل: steelday.foolad@gmail.com


[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر

جهت تماس در واتس آپ روی همین جمله لطفا کلیک نمایید




فروش انواع استیل-فولاد نسوز -فولاد دریایی-فولاد ساختمانی-فولاد آلیاژی (استیل دی)
Steel-day.ir
ارتباط با ما: 09922704358




فروش انواع استیل-فولاد نسوز -فولاد دریایی-فولاد ساختمانی-فولاد آلیاژی (استیل دی) ((ارتباط سریع با واحد فروش 02166396590- 09922704358))
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به استیل دی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]